10 Kasım 2010 Çarşamba

bölümüm böte

bloguma ilk başlarken bölümümü araştırayım istedim ve bulduklarımı blogumda
yayınlamak istedim.

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği,
Eğitim fakültelerinin 1998 yılında yeniden yapılanması sonucunda birçok eğitim fakültesinde
oluşturulmuştur bir bölümdür. Lisans mezunları meslek liseleri ve teknik liseler
dışındaki ilköğretim ve ortaöğretim okullarında Bilgisayar Öğretmeni olmaya
 ve Öğretim Teknoloğu ünvanını taşımaya hak kazanır.
 Tüm eğitim ve öğretim süreçlerinde materyal tasarlayacak ve geliştirecek beceri ve birikime sahip olurlar. Ders programı hem bilgisayar hem de eğitim alanından dersleri kapsamaktadır. Bazı Üniversiteler’deki BÖTE bölümleri çok daha özel alan dersleri barındırabilmektedir.
O nedenle çok net ve açık bir biçimde disiplinlerarası bir eğitim ve öğretim içeriğine sahiptir diyebiliriz.
 BÖTE bölümü, farklı disiplinlerde proje geliştirmiş, çalışmalar yapmış öğrenciler mezun eder. O nedenle zengin bir iş alanına sahiptir 

böte bölümü mezünü olanların iş imkanları asagıdakı gıbı sıraladım netten aldıgım bilgilerle
  • Kamu / Özel Kuruluşun Bilgi-Bilişim Merkezi Yöneticisi- Danışmanı
  • Öğretim Teknolojileri Ölçme ve Değerlendirme Uzmanı
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmeni
  • Eğitim ve Öğretim Teknoloğu
  • Öğretim Tasarımcısı
  • Web Tabanlı Eğitim Tasarımcısı
  • Uzaktan Eğitim Uzmanı- Danışmanı
  • Üniversite de Akademik Çalışma
  • Bilgisayar Sistemleri ve Web Tasarımcısı
  • Çoklu Ortam (Multimedia) ve Grafik Tasarımcısı
  • Eğitim Yazılımı Geliştirme Grup Sorumlusu ve Yetkilisi
  • Proje Yöneticisi
  • Ağ yöneticisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder