22 Kasım 2010 Pazartesi

denetim masası

geçen hafta denetim masası ndaki klasörleri
öğrendik
windows güvenlik duvarı: bildirim ayarlarını değiştirir
yedekleme ve geri yükleme: sistem görüntüsünü oluşturur,sistem onarım diski oluşturur
autodesk plot style managor: tüm programların oldugu klasördür
windows cardspace: kart ekleme /profil kartıdır
ıntel gma driver: bilgisayarın grafik donanımı özelliklerini denetler
windows update: buda istege baglı programları gösteriyor
ag baglantıları: baska bilgisayara,aglara ve internete baglar
güç kaynakları: bilgisayarımız için güç tutumu ayarlarını yapılandırır
yazı tipleri: bilgisayarımızdaki yazı tiplerine ekleme ve degişiklik yapıp yönetir
bunun gibi pek çok tanım var ben derste bu kadarını not alabildim.
not aldıklarımı buraya
yazmak istedim tekrar yapmak için
bu hafta galiba donatılara giriş yapacagız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder