25 Kasım 2010 Perşembe

donatılar

salı günün ki derste donatıları işledik.
hocamız ile birlikte bilgisayarlarımızdan pratik yaparak işledik dersi
ben dersde küçük küçük notlar aldım
eve gelip pekiştirmek istedim ama benim bilgisayarım ile ordaki bilgisayarlarbir olmuyor
malesef:((
yazdıgım notları tekrar amaclı blogumada yazmak istiyorum.
  • ağ projektorune baglan: masa üstündeki ağ projektorumuzu görüntülemeyi saglarmış
  • başlarken: windows özelliklerini ve kullanmamızı öğrenmemiz içindir
  • çalıştır: klasör belge veweb sitelerini açmak içindir
  • ekran alıntısı aracı: ekranın yada bir seyin bir bölümünü yakalayıp kaydetmemizi saglar
  • eşitleme merkezi: bilgisayarımızdaki ağ klasörleri arasında dosya eşitlemek içindir
  • komut işlemi: metin tabanlı fonksiyonları uygular
  • not defteri: metin dosyalarının oluşmasını ve düzenlenmesini saglar
  • uzak masaüstü baglantısı: başka bilgisayarlara baglanmak ve dosyalarına ulaşmamızı saglar
  • windows gezgini: bilgisayarımızdaki dosyaları ve klasörleri gösterir
  • wordpad: karmaşık biçimli metin belgelerimizi oluşturur ve düzenler
  • yapışkan notlar: metin notlarımızı oluşturur
not aldıklarımı yazdım
evde şeyi denedim ama
çaliştırdan  cmd yı yazdım  işlem komutu çıktı sonra
calc yi yazdım hesap makinesi çıktı kısayollarından açmak güzeldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder